Monday 2 May 2011

KAMI


KAMI....disinilah bermulanya PERSAHABATAN....
PERSAHABATAN...disinilah bermulanya KAMI....

jadik kat sini aku nak cer citerr cer citerr kat korang semua tentang member member aku....dari tadika dulu...tadika pe?? sedutan dulu sehh...sampailah sekarang...yang masih ag contact....tp kalo aku cer citerr cer citerr nanti mau satu page...aku pun tau korang sukerr bcer cer citerr cer citerr pendek2 je kan...smer lar mcam aku... hahaha...so dipendek kan citerr member aku kat kelas FORM 5 dlu...5 mutiara....nama kelas mmang xley bla betul....mne xnyerr principal pompuan....kehkehkeh...adoyai!! sbar jelah....kalo skang sampai kteorg pnye blok skolah pun dah ade nama...ALFA, BETA mcam2 ar...nie smua aku tau dari junior aku...ntah ye?? ntah tidak?? aku pun xtau....dah lama x lalu depan skolah....trauma...kejam!!! dah lari topik  nie....kalo korang nak tau nielah member2 aku kat kelas 5 mutiara dulu....penghujung bagi semua pendidikan dari skolh rendah smpai skolah menengah....yezza!!! kini aku bukan lagi digelar BUDAK SEKOLAH....tol x???

kalo korang nak tau nie HASYIR...
member pling jambu kat dalam kelas....
bajet good2 jee...ahahaha...sori bro!! gurau jee....

HAA!! yang nie pulak....KUMAD ngan YEN bukan nme sebenar....
KUMAD ketua kelas 5 mut...member ngok aku....
YEN pemain bola yg hebat!!!!....yg pling xley bla org pnggil dia setan pendek....
adoyai!!! papepun member jugak....

yang nie pulak...PALI ngan JIROL....
PALI member bjet star jee....dlu gemuk wooo skang dh kurus tah jamu mne dia tibai agknyerr....skang wjud pulak fenomena PALI...idea EMI....sot btol....
JIROL member anak PPD ahaha...akrab dri skolah rendah ag....

SHAMIR dan BOTAK bukan nme sebenar....
budak pling kuat dalam kelas...ahaha....yeke??
VESHNU...member satu satunyerr india dalam kelas....
kepala xbtol skit...ahahaha...

HAAA!! yang nie AFIQ....
budak pling popular.....anak dato'...
kahkahkah....

HAAAA!!! nie lagi sorang member anak PPD....
ALONG bukan nme sbenar.....
budak slalu kene buli.....tp dia ttap member aku....

yang nie....alar nak pnggil pe ar??
EMI BIEBER???
budak pling giler pnah aku jmpe...time skolah rendah aku xase giler mcam nie...
btw gamba2 nie aku amek kt fb kooo....
inspirasi dari kamooo.....ceeee..

ITULAH...cer citerr cer citerr aku KAMI....ini baru member2 kelas aku...belum lagi member2 skolah aku...ramai sehh....hahaha....papepun koranglah nostalgia SMKTK.....



CHOW....

                                                       
SMKTK 2006-2010
KAMI....

2 comments:

  1. ambik gambar aku tgh buat muke camtu..hahaha
    tgk korang sume..mesti pasal aku byk..ngaahaha...

    ReplyDelete