Monday 25 April 2011

BERTAPAK DI BUMI YANG NYATA...

selamat petang malaysia!!!
di petang yang dingin nie....dingin lar sangt....tetibe dtg satu idea yg tepat skali mnjadi entry tuk aku kli nie.....
BERTAPAK DI BUMI YANG NYATA
sbulum tuuhhh meh teliti dlu gmbar nie....


mnde pe nie???
gelap jeee.....msti mcm2 yg wjud dlm kpala korg smua....
"org tgh berjalan di tmpat glap"
"org tgh mnuju ke arah cahaya"
"org tgh berdiri"
"mnde nie???"
klo korg nk tau gmba tuuu ibarat aku yg sdg mnuju ke bumi yang nyata...

msti korg pning kn?? npelah aku nie xtrus trang jee...skit2 bumi yg nyata.....bak kata shy8 or usop wilcha...cer citer cer citer.....jdik dgn seikhlas ati....pergh!!! aku nk stori2 skit ar kt korg ttg kehadiran aku di bumi allah s.w.t niee....nama aku ialah.....sedutan dulu PERCUBAAN PERTAMA...hehehehe...korg smua ley kenal aku as EKWAN or IKHWAN...alar sme jeee bunyii nyerrr....aku mula hadiir di dunia nie pda 7hb julai 1993 kt hospital besar,KUALA LUMPUR....lebih detail ag kol 10mlm xsilap aku lar....(yeke...???) mcm mne lar mke aku time tuuhhh...yg pasti mesti aku time tuuhhh pjam mata cz terang benderang knn...yelar 9 blan blackout kt dalam...aku pn smpat ar tanya kt mak aku spe yg smbut aku time tuuhh??? mak aku pn ngn slambernyerr bkata2 dr.india asernyerr...ptut larr kulit aku alar2 mcm dia....perwarna time tuuhh melekat kt bdan akuuu....ceiittt!!! dasyat btol statement akuu...sorry motherrr!!!!

TADIKA KEMAS....disini lar bmulanyerr aku berusia 6 taon mngenali ttg pendidikan ngn persahabatn....percintaan??? ko glerrr...time tuuhh idung still hingus ag...xterurus ag...kehkehkeh.....member??? xsilap aku yg msih knal ag smpi skang aizar ngn mamat bukan nme sbnar....yopp!!! spe ag ar???

after that, jelma lar pulak SEKOLAH RENDAH KEBANGSAAN MAHMUD dlm idup aku....drjah 1 hingga 6....percintaan?? wjud ag soklan tuuhh...derrr skolah laki tuuhh...sjenis jee...so...truskan idup anda..ahahaha...bnyak jgak knangn time tuhh.. guru besar time aku tuhhh bezz woohhh xsilap akuu cikgu fuad....klo skang msih ag dia koottt...ntahhh!!!....membe?? time tuuhh blambak dhhh antranyerr wan zul, emi, iskandar, fakhri, hafizzudin bnyak ag ar..mau stu page nnt aku list nme diorang....gedebak!!! gedebuk!!! nielah hasilnyerr UPSR dpt ar 2A 3B....

sooo...ke alam menengah plakkk....SMKTK tuuulh nme skolah mnengah akuuu....skolh aku tuuu istimewa skit cz ad org asli...ehekzz....tingkatan 1 smpilah 5...percintaan??? ade ag soklan tuuhhh...try lar jgak...msuk je tingkatn 1 dh mnggatal....tp plajran xlupa jgak....msuk jee tingkatan 2 yesss!!! jdik pengawas wookkk smpilah tingkatan 5.....lme glerr tuuhhh.....bleh ktekn aku dh hafal prangai bdak kt c2.....gedebak!!! gedebuk ag!! time PMR dpt arr 3A yg len B....hmmm...bleh larrr....msuk jee tingkatan 4 aku amek course akaun....nk try mnde baru ktekn....time tuuhhh jgak aku dpt mnde bez jdik ktua dlm bdn pengawas...bkan ktua pengawas...ketua ESCO jeee...xnk mnonjol lar sgt....percintaan??? lerrr wjud ag soklan nie....ehem2 citerr lamerr mlas arrr....msuk jee tingkatan 5 mkin kusut....dpt plak pngkt ag PENGERUSI rumah sukan...lg ar kusut plus ngn SPM...tp alhamdulilah dpt jgk harungi ceeewaaa...gedebak!!! gedebuk!! smpi mke aku lebamm dh nie....SPM dptlah tuuuut....hnye Tuhan jelah yg tauuu....

NOW.....smbung blaja??? yelarr...aku nk tebus balik time skolah dluuu....soo...on lar bluetooh skng...search!!! search!!!

asyik citerr pasai aku jee...kluarga aku plak...aku nie ad sorg ayah, sorg emak, sorg abg dan sorg akak...hebat x akuu???....hehehehe...doranglah inspirasi aku slama niee.....ehekzz...


ehekz!! dia xtau aku amek gmba dia kt fb....
nielah teman gduh aku kt umah.....akak aku larr.....


yg tgh pose tuuhh abg aku.....
sorilah brotherr xde gmbar baruu.....


HAAA!!! yg nie plak gmba mak ayah akuu....


no komennnnn.....

Papepun aku ttp hensem....lerrr....
soooo...harap2 ade lar entry len yg bleh dikongsikn lg...insya-ALLAH...

choow..!!!







   


No comments:

Post a Comment