Saturday 30 April 2011

UNKNOWN...AKU XTAU NAK LETAK PE??

salam...semua dari aku IKHWAN MARZUKI....bertemu lagi dalam cer citerr cer citerr yang baru walaupun xbertemu face to face.......finally aku dpt jgak update blog!!!.....UNKNOWN...AKU XTAU NAK LETAK PE?? pelik!!! pelik!!! title ntah pape...coz aku xtau nak letak pe....errmm...ahakz....idup aku lepas graduation di SMKTK...nak dengar x??..yop!! nie blog larr....silap2...nk baca x?? argh!!! blog aku ske ati aku lar......bmula lah dari abis je exam SPM taon lepas smpailah skng duk mengadap laptop....first skali mesti arr bezz wooohh!!!sbab xde reason dh aku nak pegang buku....studyy...xley tgok tv...xley men game....coz aku bukan ag BUDAK SKOLAH...lihatlah dunia!!! ceeewahhh.....

errmmm...lepas jee abis spm tuuu...aku ingat ag ngan peristiwa 3 Januari 2011....peristiwa pe ekk??
WIRA WIRAWATI HARAPAN BANGSA.....
TIBA.......
peristiwa pe ag....peristiwa PLKN...pergh!!! aku xtau lar nak cakap peristiwa manis or pahit...alar pendek kata dua2 jelah....manis ade...pahit pun ade...panjang kata pe pulak?? xsmpat nk tanya tadi.....ahakz....time tuuhh lapor diri kat DATARAN RAUB jam 9.00 pg xsilap aku....pergh!! soh datang awal....bertolak lambat ag...berkobar kobar wokk time tuuhhh...well....kump 1/ siri 8 ktekan....kumpulan ptama wook tuk taon nie.....!!!

kalo korang nak tau???
nielah tempat berteduh aku...menjalani ari2 sbgi wira negara....
nielah muka bkobar kobar aku.....hehehehe...
pe niee serabut2....
HA!!! nie pulak bukti kewujudan aku kt kem tuuu.....
tiap2 ari wook kne pakai...smpi nyaris2 nak anta dobi...
HA!!! tuk kump 2 nnt jgan risau baju korg ley anta dobi....so xyh ssah2 nak cuci...ahakz...
HAA!! yang nie pulak membe pling dekat ar...sama daerah ktekan...
dari kanan simon bukan nme sbenar...mad, arif, and sugu....
3blan jmpe mke yg smer jee bosan wookk....kejam ayt aku....sorry guys!!!
nseb bek dorg xde blog...ahakzz....
finally.....!!! aku berjaya ngan jayanyerr....
cewaahhh....

ringkas jee wok...nak lebih detail??? nantikan terbitan buku aku walaupun mnde tuu xkan ade....ahakz....
that`s it for now....nantikan kesinambungan nyerr...blum abis ag niee....idup aku selepas PLKN pulak...nak tau??...nnt aku cer citerr cer citerr kt korang semua....

p/s: aku dah lepas dhh...soo selamat ar kat PALI ngan JIROL nanti...spe ag ar?? spe2 jelah...berkhidmat lar korang ekkk...

CHOW...



No comments:

Post a Comment